31 травня щорічно у світі за
ініціативи Всесвітньої організації охорони
здоров'я (ВООЗ) відзначається Всесвітній день без тютюну. Цього
року
темою цього дня ВООЗ вибрала "Гендерний чинник і тютюн: особлива увага
маркетингу для жінок".
Останнім часом маркетингові
зусилля тютюнової індустрії все більше
направлені на жінок: з’явилися нові «тонкі», «жіночі» марки сигарет,
проводяться рекламні заходи, розраховані на жіночу аудиторію.
Куріння для жінок є дуже
небезпечним, бо жінки, які курять, частіше страждають
від безпліддя, проблем при вагітності, від раку шийки матки та інших
хвороб.
В червні 2005 року, напередодні
ухвалення Закону України «Про заходи щодо
попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого
впливу на
здоров'я населення» було проведено репрезентативне опитування населення,
яке
показало, що в Україні курило 17% дорослих жінок. Наприкінці 2009 року,
за
даними соціологічних досліджень, поширеність куріння серед жінок України
зменшилася до 7%. Цьому сприяли такі цілеспрямовані заходи як збільшення
тютюнових акцизів, запровадження великих та різноманітних попереджень на
пачках
сигарет, заборона деяких
...
Читати далі »