|
Головна » 2010 » Жовтень » 02
Сучасний світ диктує медичним установам
свої правила гри. Напевно, зараз немає жодної компанії, незалежно від сфери
діяльності, яке б не декларувала орієнтацію на клієнта. І, потрібно визнати, що
така умова сьогодні вже не стільки є конкурентною перевагою компанії, скільки
необхідною умовою її виживання на ринку. Поняття клієнтоорієнтованості
багатогранне, кожен визначає його для себе по своєму. Воно включає безліч
різних параметрів. Культурне обслуговування пацієнтів – одна із складових сервісу медичного закладу.
З усього різноманіття навчальних тем на
сьогодні самими затребуваними для комерційних медичних організацій є такі:
"Ефективне обслуговування клієнтів", "Стандарти роботи з
пацієнтом", "Управління конфліктом і робота з претензією
клієнта".
У першу чергу пріоритет віддається
навчанню середнього медичного персоналу основам спілкування з пацієнтами. Такий
вибір не випадковий, він продиктований необхідністю відповідати високим
купівельним вимога
...
Читати далі »
|
|
|
|
Статистика сайту |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|