Інтернет-лікар
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Головна » 2010 » Червень » 2 » Гендерний чинник і тютюн: особлива увага маркетингу для жінок
21:00
Гендерний чинник і тютюн: особлива увага маркетингу для жінок
   31 травня щорічно у світі за ініціативи Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) відзначається Всесвітній день без тютюну. Цього року темою цього дня ВООЗ вибрала "Гендерний чинник і тютюн: особлива увага маркетингу для жінок".

Останнім часом маркетингові зусилля тютюнової індустрії все більше направлені на жінок: з’явилися нові «тонкі», «жіночі» марки сигарет, проводяться рекламні заходи, розраховані на жіночу аудиторію.

Куріння для жінок є дуже небезпечним, бо жінки, які курять, частіше страждають від безпліддя, проблем при вагітності, від раку шийки матки та інших хвороб.

В червні 2005 року, напередодні ухвалення Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» було проведено репрезентативне опитування населення, яке показало, що в Україні курило 17% дорослих жінок. Наприкінці 2009 року, за даними соціологічних досліджень, поширеність куріння серед жінок України зменшилася до 7%. Цьому сприяли такі цілеспрямовані заходи як збільшення тютюнових акцизів, запровадження великих та різноманітних попереджень на пачках сигарет, заборона деяких видів тютюнової реклами, поступове звільнення робочих і громадських місць від тютюнового диму.

Зараз в Україні поширеність куріння серед жінок суттєво менша, ніж в багатьох країнах Західної Європи, де вона перевищує 20%. Цьому сприяє традиційно негативне ставлення у суспільстві до жіночого куріння.

Закріпленню позитивних тенденцій до зменшення як жіночого, так і чоловічого куріння має сприяти реалізація заходів «Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 року», затвердженою Постановою Кабінету Міністрів №940 від 3 вересня 2009 року.

Програмою, зокрема, передбачено створення єдиної державної телефонної лінії для допомоги тим, хто хоче кинути курити, проведення інформаційних, навчальних та інших заходів.

Ці заходи підкріплюються законодавчими діями: нещодавно Верховна Рада в черговий раз підвищила тютюнові акцизи, на розгляді знаходяться законопроекти №5164 щодо повної заборони тютюнової реклами та №6018, стосовно покращення контролю щодо звільнення громадських та робочих місць від тютюнового диму.

Переглядів: 840 | Додав: Likar | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Архів записів
Наше опитування
Який Ваш вік?
Всего ответов: 988
Друзі сайту
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024