Французький гігант живлення Danone офіційно
оголосив про зміну реклами своїх продуктів - йогуртів Activia і Actimel.
Було
встановлено, що жодними особливими корисними властивостями для здоров'я
вони не
володіють.
У своєму квартальному звіті про прибутки група
оголосила про відклик своєї скарги, раніше направленої в Європейське
агентство
по безпеці харчових продуктів (EFSA), офіційно перевіряюче всі рекламні
заяви,
які роблять виробники товарів популярних торгівельних марок.
Після оголошення про зміну реклами цінні
папери Danone на Паризькій фондовій біржі швидко впали більш ніж на один
відсоток, не дивлячись на те, що згідно звітності компанії, її торговий
обіг в
першому кварталі 2010 року виріс на 8,3 відсотка до 3,9 мільярдів євро
(5,3
млрд. доларів).