Інтернет-лікар
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2010 » Жовтень » 02
   Сучасний світ диктує медичним установам свої правила гри. Напевно, зараз немає жодної компанії, незалежно від сфери діяльності, яке б не декларувала орієнтацію на клієнта. І, потрібно визнати, що така умова сьогодні вже не стільки є конкурентною перевагою компанії, скільки необхідною умовою її виживання на ринку. Поняття клієнтоорієнтованості багатогранне, кожен визначає його для себе по своєму. Воно включає безліч різних параметрів. Культурне обслуговування пацієнтів –  одна із складових сервісу медичного закладу.

З усього різноманіття навчальних тем на сьогодні самими затребуваними для комерційних медичних організацій є такі: "Ефективне обслуговування клієнтів", "Стандарти роботи з пацієнтом", "Управління конфліктом і робота з претензією клієнта".

У першу чергу пріоритет віддається навчанню середнього медичного персоналу основам спілкування з пацієнтами. Такий вибір не випадковий, він продиктований необхідністю відповідати високим купівельним вимога ... Читати далі »

Просмотров: 3486 | Добавил: Likar | Дата: 02.10.2010 | Комментарии (0)

Архів записів
Наше опитування
Який Ваш вік?
Всего ответов: 988
Друзі сайту
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024