Інтернет-лікар
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Головна » 2010 » Квітень » 24
   Французький гігант живлення Danone офіційно оголосив про зміну реклами своїх продуктів - йогуртів Activia і Actimel. Було встановлено, що жодними особливими корисними властивостями для здоров'я вони не володіють.

У своєму квартальному звіті про прибутки група оголосила про відклик своєї скарги, раніше направленої в Європейське агентство по безпеці харчових продуктів (EFSA), офіційно перевіряюче всі рекламні заяви, які роблять виробники товарів популярних торгівельних марок.

Після оголошення про зміну реклами цінні папери Danone на Паризькій фондовій біржі швидко впали більш ніж на один відсоток, не дивлячись на те, що згідно звітності компанії, її торговий обіг в першому кварталі 2010 року виріс на 8,3 відсотка до 3,9 мільярдів євро (5,3 млрд. доларів).

Просмотров: 1034 | Добавил: Likar | Дата: 23.04.2010 | Комментарии (1)

Архів записів
Наше опитування
Який Ваш вік?
Всего ответов: 978
Друзі сайту
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017